December 16, 2011

Perjalanan ini...

Selagi aku masih diizinkan untuk bernafas...selagi itu aku harus terus berjalan..perjalanan ku masih panjang..terlalu panjang yang tidak ku tahu penghunjungnya bagaimana..secebis harapanku agar perjalanan ku ini dipermudahkan..tidak telalu berliku & bersimpang..jika telah ditentukan olehnya untuk aku memilih simpang..aku amat berharap diberi petunjuk & hidayah olehNya untuk memilih..semoga pilihan ku tepat..

Sekiranya aku tidak berkudrat untuk berjalan...aku harap aku masih mampu bergerak walau merangkak atau mengesot..tidak mungkin sekali aku akan berhenti..syukur dengan segala rahmat yang telah Engkau kurniakan sepanjang mewarnai perjalanan ku...terima kasih Ya ALLAH..berilah aku lebih peluang & kekuatan untuk meneruskan perjalanku ini..

Pesanannya : "Fara nak berdiri dimana lagi kalau bukan dikaki sendiri? tuan empunya diri..berdiri tegak bagaikan ALIF."

1 comment: