January 7, 2010

Ada aku kesah..?

Smlm aku terima email dr sorg hamba Allah nie..sblm nie aku rapat la jg ngan dia sbg kawan..tp dah byk cite aku dgr pasal dia nie..dia jenis 'kwn mkn kwn'..hipokrit, klu dpn aku punya la baik, mesra bkn main..tau2 blkg aku cite lain lak..dulu aku cuma dgr org sekeliling nasihat aku 'baik2 bkwn dgn org mcm tu' tp aku x penah kesah sbb dia dgn aku ok jerk..skrg aku dpt bukti dia dah fitnah aku mcm2..kwn ke mcm tu?mana nilai kwn?so x nak gaduh, mls pjg lebar..aku ambik keputusan jauh kn diri dgn org mcm tu..& aku x nak amik tau langsung idup dia..tau2 smlm dia email, bg tau perkembangan idup dia..utk makluman 'ade aku kesah dgn idup ko??'..so x yah la susah2 contact aku semata2 nak bg tau perkembangan idup ko tu..aku x nak tau dah..aku harap 1 ari nti ko sedar apa yg ko dah buat kat aku..

1 comment:

  1. salam fara..ya ampun! cmne br jumpe nie..heee rindu ko jugak! cmne life skang? aduhai tringin nak jenguk bayu tasek tuh.sogan lak.keh3

    ReplyDelete