January 26, 2010

Bengang tau tak !!!!!

Pagi2 dah buat aku ilang mood..ye la jln mcm 'musibaton'..kuar umah awl tp x bole gak nak smpi opis awl lately nie..geram betol.x de keje ke diaorg tu..dah tgk jln jem usaha la sesuatu..nie duk tercegat jerk kat ctu, padahal jln dah jem keras..ada jln tumpang tp g tutup..mcm b****, x nampak ke sbb ko tutup jln tu wat jln nie bertambah jem..nak kuar awl camana lg? dah awl aku kuar umah..dulu mase ko xde, 10minit aku dah smpi opis..nie ko tutup jln 1 jam 15 minit br aku smpi..sapa tak geram..kuar awl ke lmbt ke, ttp smpi opis lmbt..

Lg 1 hal, aku tak tau la mamat nie ade ter'view' or tak dlm post nie..tp mane la tau klu dia terbacakan..cik abg oi..jln dah la mmg jem..kete ko tu nmpk jer mcm kete sport..tp bila free gear tarik la handbreak..nie x, ko tak nmpk ke kete ko tu dah mengundur??lg cket kete ko kiss kete aku td mmg la, siap ko..ko leka ke coz awek kat sblh or ko tdo?prihatin la cket dgn pemandu2 lain..klu dah ter'kiss' td nti ko salahkn aku yg kat blkg nie..tp kete ko tu yg mengundur..org dah hon panjang pun ko x sedar...tak paham btl aku dgn org2 mcm nie...

Lg 1 yg aku x paham..ingat dlm kete dgr radio bole kurang kan la cket tension tu..x jg..pagi2 cite la pasal dunia ke pasal umum ke..nie dah 2 ari aku dgr radio tu cite pasal sorg dj tu nak cari driver..tau la diaorg keje kat station radio, tp x bermakna nak cari personal driver pun korang bole umum kat radio..siap interview lg..cuba pk sikit, apa kene mengena ko nak cari driver dgn kta sebagai pendengar??nak cri driver cari la kat job portal..diaorg nie mcm syok sendiri la..xde sapa2 ke yg pantau isu2 radio tiap2 pg nie?? wat ilang mood jerk!!!

2 comments:

  1. Sabar Farah...sabar, nanti g dok sabah, pastu tukar nama sabariah, nama panggilan sabar.

    ReplyDelete
  2. hahaha..akk nie lawak la..bole menceriakan org yg tgh marah...

    ReplyDelete