February 4, 2010

Terima kasih...!!!

Lama betul rasanyer x menulis dlm nie...tu yg rase mcm something jerk..x tau la, rase nyer kat blog nie la tmpt aku curahkan segala nyer..lately nie keadaan di opis agak mendesak, smpi aku x sempat nak update blog..bila dah balik umah, jarang ade masa nak pk suma nie..

29hb yg lepas adalah bufday aku..rase umur makin meningkat, masa semakin suntuk tp byk benda lg yg aku masih belum bersedia..persediaan menempuh dugaan dunia & persediaan menghadapi alam akhirat..btl org kata usia mematangkan kta..so semakin berusia, aku rase semakin byk tggjwb yg terpaksa aku pk kan..aku bersyukur dgn apa yg aku ada hari ni..ada keluarga yg memahami, suami yg setia & kawan2 yg selalu menbahagiakan dan menceriakan hari2ku..

To my family..terima kasih kerana selalu memahami diri ini..terima kasih kerana selalu memberi sokongan..terima kasih kerana selalu memberi diri ini peluang kebebasan..kebebasan yang mengajar mematangkan fikiran & bertanggungjawab..

To my beloved hubby..terima kasih kerana menjadi suami terbaik yg selalu setia disisi..terima kasih kerana memberi peluang utk menyayangi diri ini..terima kasih kerana manjadi teman yg selalu memberi sokongan & kekuatan bagi aku menempuhi cabaran dunia..terima kasih utk surprise my bufday yg lepas & menghadiahkan honda civic idamanku..hehehe

To my friends..terima kasih kerana menjadi kawan yg setia..terima kasih kerana menghargai persahabatan ini..terima kasih kerana selalu membuat aku bahagia.. terima kasih kerana menambah keceriaan hidupku

Terima kasih...terima kasih...& terima kasih...



4 comments:

  1. waaa.. honda civic tu.. nak jugakkk T___T

    ReplyDelete
  2. camtu u kene la kawin cepat cket..hehehe....

    ReplyDelete
  3. honda civic yg baru ker?
    mak ai ..kaya suami ..

    29th Jan ke besday ?
    klu ya, sama dgn besday abg ....

    ReplyDelete
  4. rezeki Alhamdulillah...

    haah la 29 Jan...sama ke? camtu next year bole la kta celebrate sama2 eh..hehehe..whatever 'hepy belated bufday to abg...'

    ReplyDelete