February 23, 2010

Yummy..yummy..teliuq..

21 Feb 2010:-
Semalam aku smpi di penang..turn balik kg my hubby..ye la last week dah kg aku so this week kene la blk penang..cuaca kat penang panas la..plan nak p mandi laut tp pk2 balik panas nyer x tahan la..so x kemana-mana..lunch td mak mentua ku msk daging cek kassim, jarang dia tunjukkan aksi memasak tp klu dia dah msk mmg terbaik wok..best nyer lps mkn terus tdo..hahaha bagun dah petang..reader2 ku jgn tiru aksi ku ini nti korang tak jd pilihan menantu kesayangan lak..hehehe..

Ptg tu ktaorg g Hard Rock Hotel, round jap kat bt feringgi cuci mata..lps tu aku bg cadangan kat my hubby, teringin la nak mkn lobster..apa lg dia pun petik la mkn kat Victoria Station..mmg best penang mmg kaya dgn makanan..so ckp je nak mkn apa2 mesti ade kedai yg sedap la..hehe so layan dulu pic ktaorg dinner mlm tu ;-)

**dinner time**

**tgh tggu makanan**

**p/s:- meq aku dah post pic aku nie**

** main menu - lobster**

** steaks**

** chicken chop**

**sat2 sempat posing dulu..hehe**

2 comments:

  1. wahhh mmg teliuq...
    pic khas tok aku yea? hahahha..
    fara yg sama..ha3.xberubah pon

    ReplyDelete
  2. hehehe..masih sama la meq..nti lg 10thn kot br berubah

    ReplyDelete