April 16, 2010

Arahan berpindah...

Waaaa.....time2 nak cuti nie byk pulak benda nak kene settle kan...so far dah 85% siap...report2 suma dah clear tggal nak buat test script utk DR lak...aku pun x paham time aku nak cuti la time tu diaorg nak wat DR..utk makluman yg nak tau or x nak tau tp aku nak bg tau gak DR tu ialah singkatan for Disaster Recovery...makne nyer jika sesuatu bencana or malapetaka berlaku di bank nie..jgn la korang rase loan korang pun dah disaster, so x perlu bayar..jangan harap!! tu la tujuan DR makne nyer data2 bank masih di cover di tempat lain..so dgn maksud lain pihak bank masih mempunyai data2 pelanggan yg tepat..tp sebab nak buat DR nie la aku terpakse buat test script last2 minutes...

Tp ade lg 1 tugasan selain daripada nak siapkan test sript tu..pg2 td mohor besar bos2 telah mengeluarkan arahan supaya kami packing barang2 utk berpindah dari tingkat 6 kepada tingkat 16 sbb tgkt 6 nie akan di renovate..arahan berkuat kuasa serta merta..agak huru-hara jg la bila masing2 start cop2 tempat nie...tak paham aku yg pelik yg tua2 yg sibuk main cop2 nie..errr mcm budak2 skola lak..aku x kesah duk mane pun yg penting kerja2 aku siap..memandang next week aku start cuti so lunch td aku pun start la pack brg2..boleh tahan byk jg la padahal br je 2 stgh thn aku kat cni...hehehe

1 comment:

  1. pindah jer...nt opis tu akan jd opis baru...sure mengancam!!

    ReplyDelete