April 28, 2010

Macam-macam...

Item 1: ari nie aku try la tukar template..rase dah boring dgn template yg lama tu..tp sekali tukar mcm2 ilang...waaa mcm nak nangis..malas betul nak maintain semula...

Item 2: lately nie lps bercuti aku xde idea nak berblog..nak b'cerita tentang percutianku yg lepas pun masih belum ade mood..nti la yer cite pasal cuti tu bila mood nak menulis nie tiba..hehehe..so aku lebih suka menjadi reader blog2 mberku..tp dlm byk2 blog tbe2 ati nie t'sentuh dgn kisah sorang ibu yg baru kehilangan anak nyer..takziah pada mummy baya..sedey nya kisah dia, sampai aku menjadi reader nyer setia tiap2 ari..

Item 3: ingat tak post aku sebelum nie pasal arahan berpindah..ye2 la aku packing brg utk pindah..sekali naik cuti pun x pindah lg..rahan terbaru jumaat nie kami akan berpindah ..tah la aku ikut je la...

Item 4: rase sakit kepala la...plan balik ptg nie nak masak....hehehe ilangkan tension & cari mood baru...

No comments:

Post a Comment