May 4, 2010

..and the end

Tak tau nak mula dr mana..slama nie aku try tidak menyibuk2 utk ada akaun FB..semua org sekeliling bcerita tentang FB..tp aku tak pernah bminat pun..bkn tak up to date tp dah letih la dgn semua nie..dulu time study melambak-lambak laman sosial mcm nie..myspace, friendster, high5, tagged, twitter tah la byk lg la...suma aku dah join..tp last2 suma tak b'update..

Mls nak cerita klu nak compare FB & blog..masing2 ada kekuatan t'sendiri..tp kat blog nie aku bebas meluahkan segalanya..dlm FB lak ramai kwn2 lama b'jaya dijejaki..hehe

So utk kwn2ku yg dihargai sekalian, oleh kerana tiap kali u all call soalan yg akan ditanya 'fara ada akaun FB tak...' maka dgn ini aku mengumunkan yg aku telah create akaun FB..so sudi2 la add yerk..pd yg telah add tq so much..luv u all...muahhhhh

3 comments:

  1. kikiki...kat FB pun bebas gak dek nak luahkan..gerenti satu dunia baca...mcm mamat yang ugut nak bunuh ahli politik tu..ikut FB gak dia kena kantoi...hehehe....add la besha... cari D'eLnino Torres

    ReplyDelete
  2. tp kat FB x ley wat karangan..hehe..amboi nama glamor nye ala2 spain gitu...nti kta add eh...

    ReplyDelete
  3. mmg le spanish..fernando torres tu

    ReplyDelete