May 17, 2010

i need a pain killer....

Last week baru rasa happy blk kg...jmp family & makcik2....smlm smpi KL dah mlm...bila pk esk nak keje mula la mood mls tu dtg...pg td kuatkan ati jg utk dtg opis...

Dtg opis pg2 bukak email..check dulu apa yg patut aku buat ari nie...dpt lak email yg membuat mood aku bertambah down..email from big boss...wahhhh bergegar jantung nak baca tp buat2 cool...biase klu xde pape, dia x kan email pun tp nie mesti ade kes...kan btl..dah mcm tukang telik lak aku nie....wahkahkahkah... walaupun aku tau lps nie mungkin aku akan jd mangsa semburan api kemarahan dia...dah mcm naga lak bos aku nie...mcm biase sblm tu dia akan tanya why?why?why?

& mcm biase post2 aku sblm nie pun dah ada mention pasal environment kat cni kan..klu x nak kene sembur jgn la follow like buffalo..kene la mempertahankan diri..baru la bos tau kta berani..tp tgk situasi jg la..kene la make sure hujah2 tu bernas & fakta tu btl...bos aku masih boleh menjadi hakim yg adil lg la setakat nie...cuma kdng2 aku rase user aku yg buta IT...

Pg2 nie aku dah mcm lowyer lak...beza nyer aku kene mpertahankan diriku sndri...kdng2 aku x paham la ngan user2 nie...aku try to penuhkan kehendak diaorg..tp diaorg pun sepatut nyer kene la paham apa yg perlu aku buat utk penuhkan kehendak diaorg tu..plz paham process & flow to create IT env..korang kene la support aku blk...bukan hentam aku...nie yg wat aku meluat nak tlg diaorg...nak email berapa byk pun email la, cc la pd sapa pun...klu tu yg boleh puaskan ati korang...aku dh penat..selama nie env tu ok, korang x penah lak guna..nie tgh maintain cbuk sgt nk guna...bkn aku x sediakan option pun..pki la option env tu dulu..pg2 dah buat aku panas.....

2 comments:

  1. ish...user mn tu...sian Fara...kakda berjanji kakda x akan jadi user yang menaya Fara macam tu.(Sambil tangan di bahu ala-ala ikrar gtu...)

    ReplyDelete
  2. hahaha...ade la user tu tp dah tentu BUKAN kakda...kakda user terbaik yg fara ada...wah gitu (sambil tangan garu kepala ala-ala gatal)

    ReplyDelete