August 25, 2010

Bila dia buat pandai lagi...

Geram betul kali nie...sabar2 bulan pose...ishhhh tp mmg geram la...sakit ati aku bila org buat pandai nie...x nak ngaku kalah tu yg x boleh blah..dah nyata2 silap dia, apa yg susah sgt nak ngaku??nie tak nak email sana sini...cuba jugak salahkan aku...hello!!! aku bukan kambing hitam ko...geram nyer...

Tak tau diam je la...nie x buat pandai objek tak latest konon...objek apa yg x latest tu??objek is very genaral...beratus objek dalam server tu..yg mana satu??xde la aku nak ckp aku nie pandai..tp sikit sebanyak objek2 dlm server tu aku tau la..ko server pon x pernah tgk nak cite objek tak latest...ckp tu jgn main tembak la...ngaku je la ko yang tak log isu tu...dah penat aku remind suh log, ko wat mcm x penting je kan...tp sekarang ko nak menyalak mcm org gila...not my job D to decide manual & inform cawangan ok..that is your job..tu pon ko nak kene kan aku gak...tu la masuk meeting duk tunjuk pandai...tp cakap merapu..patut la org panggil ko parpu...

Nie pesanan aku...plz la jgn tunjuk pandai yg boleh melihatkan bodohan diri sendiri..tak salah belajar dari org bawah walau ko tu dah duduk tinggi melangit..

No comments:

Post a Comment