August 19, 2010

Mcm tu la....

Lama x update blog nie...x tau nak cite apa bln2 pose nie...tp aku ada 2 berita...berita gumbira & sedey...hohoho...nak cari feel nie susah btl....

Nak cite yg best dulu la...xde la best mana pon..tp x kira nak kata best gak...hohoho...mcm poyo je kan...whatever...berita nyer pormohonan ku untuk meneruskan pengajian telah diluluskan...dengan kata pendek, aku akan menyambung untuk menuntut ilmu & memenuhkan ilmu di dada nie...hahaha paham ke??lantak la klu ade yang x paham..buat2 paham jer...ade ke yg nak baca blog aku nie, nak paham penulisan aku???hohoho...aku akan melapor diri pada 18 Sept...tu bermakna lepas raya senang cite..harap2 nawaitu & semangat ku x masih teguh lepas raya tu nanti...jangan ilang time ari register tu sudah...coz skrg pon aku msh x sure lg dgn keputusan nie...doakan la yg terbaik yerk ;-)

Nie cite yg x berapa nak best lak...rakan seperjuangan ku akan meningalkan ku...pergi meninggalkan aku utk berkhidmat di branch pulok..dengan kata lain lepas nie tinggal la aku sorang2 utk fight dgn si tua tu...waaaa harap2 apa yg aku usahakan selama nie tak terkubur begitu jerk...akan ku perjuangan sehingga ke sen yang terakhir...x nak sia2 kan duit company aku nie...tp termampu ke aku nak fight dgn si tua yg lidah tah berapa byk cabang pon aku dah tak terkira...sabar la fara dah nasib badan...cuba la bertahan ;-(

3 comments:

  1. fara.. congrat.. dpt further stdy ktner?

    ReplyDelete
  2. wah further..bagus bagus..good luck...eh rakan seperjuangan tu nak pindah bila? bukan next year ke?

    ReplyDelete
  3. raha: thanks...nti i jumpa u yerk, kita borak panjang..hehehe

    besha: nie rakan tgkt 23 da, nak pindah bln 9 nie..lps nie kita berjuang sorang la melawan tok janggut tu..hahaha

    ReplyDelete