October 15, 2010

Insomnia ke???

Apakah???lately nie memang pelik...pelik dgn perubahan diri aku sendiri...x tau apa punca & kenapa...klu dulu pantang ada masa terbuang & bosan mesti hobi aku tdo...nak2 bila mr.hubby start pegang joystick ps dia confirm aku akan tdo...weekend klu xde aktiviti lg best tdo...waaaa nikmat dunia tu....

Tp skrg nie nape susah sgt nak tdo??jgn kata nak tdo siang nak tdo mlm pun susah...kdng2 kul 4 pg aku br dpt tdo...kul 5.30 dh nk bagun...bila time dpt tdo lak every 15-30 minit mesti aku terjaga...dh terjaga mmg susah la nak tdo blk...mlm td paling kritikal...try to paksa diri utk tdo...smpi try tdo kat living room then masuk bilik & ke living room semula mata nie ttp x mau tdo...bila pk2 esk nk keje tp mata x mau tdo jd takut lak...last2 dpt tdo dlm sejam jerk tu pun 3 kali terjaga...tp yg bagus nyer nasib baik kat opis tak mengantuk....

Nape jg mcm nie eh??takut lak effect kat kesihatan...tp bole ke mengganggu kesihatan???

4 comments:

  1. yg pelik tu kadang2 akan membawa maksud yg baik...mane la tau itu salah satu tandanye..insyallah..

    ReplyDelete
  2. x cukup tido x elok utk jantung...( chewahh nasihat orang..sendiri pun sama )

    ReplyDelete