October 21, 2010

I'm HappY...yahoooooo

Alhamdulillah akhirnya segala niat & impianku untuk berbakti pada my beloved mama dimakbulkan oleh Nya...syukur yg x terhingga....tp walau apa pun segala yang aku buat ini masih x ternilai untuk membalas segala jasa mama...semoga apa yang aku lakukan ini dapat memberi sedikit kesenangan & kebahagiaan buat dirinya...Insyaallah...

Nak kongsi siket cite...ari tu time cuti ktaorg blk kg & ptg tu saje la survey2 rumah...kat kg aku byk sgt kawasan perumahan yg baru naik...lps tu try la suara pd my hubby cita2 aku yg nk belikan mama sebuah rumah...Alhamdullilah x sangka dia pun setuju..bukan apa rase teringin nak sediakan sebuah aset kecil untuk mama tanda terima kasih aku atas segalanya...time survey2 tu ktaorg berkenan pada sebuah rumah teres...kawasan cantik & aman..ari tu jg ktaorg try cari developer umah tu & nego harga...Alhamdulillah semuanya bjln dgn lancar...Insyaallah mlm nie aku akan sign LO...mesti mama suprise....i luv u sooooooooooooooo much mama...

nota kaki: sory tiada pic utk rumah baru tu...nanti la tunggu aku blk kg & buat warming house yerk...=)

3 comments:

  1. good good...jadilah anak yang baik..insyaallah akan bertambah murah rezeki dan terjamin keselamatan..

    ReplyDelete
  2. sebok la besha nie...dah amek ayat orang lak...siot...
    ape pon...syabas buat fara...besha pon syabas gak...

    ReplyDelete