February 14, 2011

terlebey sudah...

Pagi td otw ke opis...dlm kereta tetiba je mr hubby bersuara pasal cuti raya...hahahaaaaa...punya la excited pada hal lama lagi...ye la seperti yg sedia maklum...tahun nie turn beraya di Penang...tu yg maybe dia excited lebey...maklum la tahun lepas tak merasa ketupat palas...suka la dia...tp yg tak besh nye tahun nie my turn duty...maka dengan kata lain aku terpaska bertugas di minggu raya...owh apakah?? hahaha selama nie turn-turn orang lain aku tak terasa sgt...tp tahun nie kene la berkorban cket...lagi pon 5 tahun sekali...padan muka aku... :(

Oleh kerana aku duty this year...maka aku kena la balik kampung sendiri malam raya tu, mr hubby balik dulu...macam company yg mr hubby bekerja nie mereka memang takde masalah bab-bab cuti raya nie..semua orang bole cuti lama...tp campany tempat aku nie..memang jangan harap la...sebagai persediaan awal untuk balik beraya tahun nie...hahahaaaa...kene tempah awal-awal coz malam raya tu cuma ada satu flight je..maklum la takut tak dapat balik beraya...


No comments:

Post a Comment