February 16, 2011

Borak lelaki..

Pagi-pagi dah dengar riuh orang berborak...menceritakan keseronokan sempena cuti semalam kot...biasa kalau yang rajin borak pagi-pagi nie golongan si ibu...tapi berlainan pulak kali ini...si bapa yang excited bercerita...cerita orang laki-laki...bukan aku nak pasang telinga...tapi kalau dah diaorang berborak depan muka nie...terpakse dengar je la...tak kesah la topic yang nak diborakkan tu...tapi ada part yang tak berapa sedap didengar bila si bapa/suami tadi menipu si isteri semata-mata nak keluar bersama member...part nie aku kurang setuju...suka suki tipu si isteri..kesian tau pada isteri yang kena tipu macam tu...tak baik NO NO NO...dah la hari-hari bekerja masa berjam-jam habis di office...bila hari tak kerja, sibuk pulak mencari keseronokkan bersama kawan-kawan...bila la pulak masa dengan anak-anak & isteri...tu dah satu hal dengan bangga pulak tu cerita macam mana cara dia menipu...siap ajar kawan pulak tu...apa la dah buat salah bangga pulak tu...

Nie pandangan aku yang dah begelar isteri...berterus terang la...kan senang...kalau kantoi pon tak gaduh...kalau si suami jenis berterus terang, aku rase takda masalah isteri nak faham...silap-silap siap support lagi hobi suami tu...tu pandangan aku...tapi terpulang lah pada induvidu tu sendiri macam mana nak mecorak rumah tangga masing-masing...yang penting semoga kita sentiasa bahagia dengan pasangan masing-masing...

3 comments:

  1. Betul2...Kalu kite tau,kite support la..kalu kite tak tau n tak diberi tau,kite wat tak tau je la..hehehe..semoga kita sama2 bahagia...;p

    ReplyDelete
  2. mane bleh cam tu willis, soh dia tido luar kalo dia tak kasi tau...hahaha...biar padan muke dia..

    ReplyDelete
  3. nasib baik aku bagitau...so aku dapat tido atas katil...huhuhuu

    ReplyDelete