April 12, 2011

dah update..emo pulok!!!

Kesian blog nie dah besawang dah...lama menyepi..bukan apa takde idea nak bercerita...takde isu yg menarik nak dikongsi..banyak peristiwa yg berlaku tp tak tau nak mula cerita macam mana..walau blog nie tak berupdate aku tetap singgah tiap2 ari ...singgah utk blog walking member2..

Pagi nie nak mengeluh sikit..tak baikkan..tapi nak buat mcm mana...kat cni je la tempat aku bole lepas geram pon..kadang2 aku naik letih dengan kehidupan...penat...meluat..tak larat lagi dah...cara ckp mcm putus asa...bukan2 putus asa atau putus harap...cume dikuasai perasaan menyampah je skrg...dunia...dunia...mcm permainankan? dilakonkan oleh manusia2 yg tamak & hipokrit..


Susah nak cerita bab tamak nie..sebab tamak manusia sanggup hilang sedara..tu tak kesah lagi tapi ada yg smpi hilang maruah..tu tak tau la nak kata apa kan..dah macam anjing pon ada sebab gila nak harta..kalau berhak tu takpe la lagi...nie dah la tak layak..tak berhak...kecoh pulak satu dunia nak menegakkan diri tu..padahal terang2 tak sah...yg si kuncu bodoh pon ikut jeeee perjuangan yg tak sah tu..ishhh2...cuba2 la muhasabah diri tu cket...nilai diri tu dulu...jgn nilai dimata dunia nilai diri disisiNYA...layak ke tak?


Kumpul la berapa banyak pengaruh..askar..betalion pon..ada aku kesah..akan ku pertahankan yg hak..takan sesekali aku biar diri ni dipijak..nak turun naik mahkamah pon aku tak heran..nanti ko yg malu sndri..buka pekong dada sndri..aku tak fikir ko berani smpi macam tu sekali..

No comments:

Post a Comment