December 14, 2009

Cerita ari Ahad...

Pg2 lg aku dah bagun coz mama ckp dia nak blk kg pg2 ari nie...mama mcm biase, ade je plan dia kat kg tu..part time mama adalah mak andam kat kg aku tu..so cuti skola nie byk la dia dpt tempahan..sblm dia blk tu ktaorg abis kn masa g b'fast dulu kat Papa Rich area umah aku tu..kat ctu my favorite roti bkr la pekena ngan cham...mmg best...klu mama x dtg umah aku pun mmg tiap2 pg ahad aku & hubby akan b'fast kat ctu...my hubby lak mesti oder mee udang & telur stgh msk..favorite mama lak mesti la kopi..adik lelaki aku oder mee, mee apa tah aku x sure tp rase ade pedas cket..lps mkn aku pun tunjuk la mama jln ke highway..sedey tau klu mama blk, aku mesti terasa..terasa sunyi..ye la baik2 umah riuh dgn suara mama & adik tiba2 senyap jerk..ptg tu utk ilang kan sunyi aku, hubby pun ajak la g midvalley..skrg kan musim YES so ape lg, aku x shopping pun tp hubby lak yg lebih..beli kemeja dia jerk smpi 4 helai yg susah tu nak match ngan tie..agak cerewet gak la dia tu, tp xpe aku sedia tmn & layan kan jerk..dia slalu ckp aku nie perunding imej & menteri kewangan dia..coz klu dia nak beli brg dia akan tny pendapat aku dulu..mcm biase ok x?, match x?, berbaloi x? hehe...& seperti biase aku akan bg idea, tp 1 halai bj dia x match ngan tie lg so cari la kat Mid & Garden tu, smpi supermarket nak tutup cari tie tu x jmp2...so hubby ckp sambung esok lak cari kat KLCC..

No comments:

Post a Comment