December 29, 2009

Kehidupan..

Terima kasih teman kerana sentiasa ada bila aku perlu kan..ketika aku sedih, ketika aku kecewa, ketika aku jatuh, ketika aku lemah, ketika aku tak berdaya, ketika aku terasing, ketika aku tersisih, ketika aku merana, ketika aku rasa tersiksa, ketika aku terlalu hampa..aku kecewa dengan keadaan sekeliling yg ku rasa sukar utk ku ubah & aku tidak yakin mampu utk merubahnya..aku terlalu kerdil utk merubah kuasa itu..tp kau ajar ku utk melihat dgn mata hati, bangkit dari kecewa..kau kata aku mampu untuk merubahnya..kau berikan ku semangat utk ku hadapi semua ini..kerana perjalanan kita masih panjang..dan hanya kau sahaja yg memahami..

2 comments:

  1. fara.. ape cer fara?? camner life skrg?? bila nak dgr2 post 'orang baru' ni.. hihi.. pape pon, wish u all the best.. N hepi new year my beloved fren.. Awal gler kannn wish.. hihi.. dah dah koje2..

    ReplyDelete
  2. hehe..cite mcm biase jer.org baru??..hehe nti Insyaallah aku inform..msh mood honeymoon la...

    ReplyDelete