December 14, 2009

Perkahwinan sepupuku...

12 Dis 2009:-
Ari nie aku nak start cita pasal org kawin..biase la if musim cuti skola jer sibuk la org kawin..hehe..thn nie ramai jg mber2, sepupu2 & termasuk la aku menamatkan zaman bujang..utk bln 12 nie dah penuh schedule aku & hubby utk jemputan kenduri kawin..Insyaallah ade masa ktaorg try to sampai yerk..nie majlis sepupu aku, aku panggil dia along nor..majlis sebelah pompuan telah berlangsung di Gombak,Selangor & majlis sebelah lelaki lak di Teluk Intan..

**majlis sebelah pengantin pompuan di gombak**

Biase la klu kawin dgn org johor mesti ade tol, walaupun majlis wat di gombak tp ktaorg ttp kekalkan adat johor nie..aik, mama pun sibuk nak masuk gak..yg berbaju biru bertudung krim tu la mak aku..

**nie makcik2 yang sedang mengutip tol termasuk la mak aku**

**meriah dimajlis sebelah pengantin lelaki**

**sama cantik, sama padan, semoga berbahgia**


No comments:

Post a Comment