July 4, 2010

We luv u mama......

Aku masih lg di kg...sambung cuti smpi esk..so plan ptg esk baru nak gerak blk KL...cuaca kat cni mendung je..musim ujan kot...semalam ptg g kenduri Nolly...tp kejap je dpt jumpa kwn2 coz aku ade urusan lain yang perlu di selesaikan ngan mama...ok la tu kan coz bila dah berfamily nie aku kene la pandai2 bahagikan masa..hehehe...taniah Nolly...selamat menempuh alam berumah tangga..

Pasal urusan ngan mama tu nti la bila dh tiba masa nyer aku akan cite...suprise....xde apa lagi yg mampu ku buat selain mengembirakan & menambah kebahagiaan dalam idup mama yg selama nie terlalu banyak berkorban dlm mambesarkan & mendidik aku...mlm semalam ktaorg celebrate bufday mama..jarang bufday dia time cuti so kali nie bole la ktaorg blk kg celebrate sama2...lps Isyak buat tahlil & makan2 cket..x jemput ramai org pon just sedara-mara terdekat jerk.....tapi sgt seronok...suprise for mama bila ktaorg belikan dia kek...time dia nak tiup lilin tu smpi menangis...tak tau la terharu ke sedey...muahaha...tp yg penting majlis berjalan dgn lancar & selamat..Alhamdulillah...

To our beloved mama...Happy Birthday...semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & dilimpahkan kebahagiaan dunia & akhirat..Amin....

1 comment: