November 1, 2010

Update...

Xde cite yg menarik pun lately nie...suma nyer bosan..bosan & bosan...di opis x yah cite la kebosanan tu ditahap gaban...tp aku rasa lebih tenang berbanding dulu...aku lebih selesa berdiam diri...hahaha diam ke?? kdng2 aku rase kurang bergaul dgn org sekeliling tp tu lebih membuatkan aku tenang...letih dgn kehidupan sesetengah org yg hipokrit...ada je cerita diaorg tu..tah la dah nama pun manusia kan ada je la yg x kena...aku x salah kan diaorg...mulut org mana kita boleh tutup...so lebih baik aku yg diam & x yah amik 'port'...tp sampai bila aku bole bertahan??harap2 aku mampu la bertahan lama lagi..

Weekend hari yg sgt enjoy...dpt berkumpul dgn family...g shooping, karoke & mkn2...last week sempat la balik penang..celebrate bufday Imaan meriah...dah 2 years pun budak citot tu...geram dah pandai cakap..tp aku yg letih nak dgr dia cite..hahaha tu la hiburan kami...

X tau nak cite apa lagi..x sabar nak tggu jumaat nie...cuti yahooo....

No comments:

Post a Comment