January 5, 2011

Apo2 je la...

Aku masih berpantang di kampung...ermmm mama mmg tegas dlm bab berpantang nie...nak keluar rumah jangan sekali..kaki baru nak cecah semen, dah kene jerit...jawabnye terkurung kat dalam nie je la...bab makan lagi la susah...semua kene control...jgn yg sejuk2...jgn yg gatal2...jawabnye cuma bole mkn mknan yg disediakan mama je la...kadang2 bosan gak tp sbb mama tegas la Alhamdulillah luka oprate ku dah baik & cepat kering...dah bole pakai seluar..hahaha...jalan pon dah straight tak la terbongkok2...dah boleh bersin...cuma yg masih seksa bila nak terbatuk...tu mmg sakit tahap maksimum...selagi boleh control batuk tu aku control...

Aktiviti aku sepanjang berpantang nie...penuh la dgn drama2 kat tv tu...nak wat apa lagi??siap dah ada time table drama dlm otak aku nie...drama indon yg aku x minat pon aku layan..nasib ada drama korea yg best skrg nie...hahaha....bosan2 baca paper sampai ruang iklan pon aku baca gak..haha...kesian kat aku kan...yo la FARA....

Mak mertuaku rajin gak bertanya kabar..tiap2 ari hantar msg dlm inbox fb aku...wa dah canggihkan skrg main msg2 fb lagi....bagus2 mama menggunakan teknologi yang ada...

Kepada kawan2 yang telah byk bg moral support tq so much... :)

2 comments: