November 4, 2010

dah tak best dah....

Kali nie aku nak meluahkan bertapa x seronok nyer...x best nyer & x enjoy nyer nak post entry baru...sbb tu aku dah jarang nak update blog nie...x seperti dulu, aku kencang utk meluahkan ape saje dlm blog nie...sebab musabab jadi mcm nie:-
  • Ada seseorang yg selalu sgt nak tau siapa yg aku maksudkan dlm post2 emo aku sblm nie...nak tau tny aku la...jgn tanya org lain sbb post2 tu aku yg tulis...so aku je la yg tau..nie cbuk nak tanya sana - sini buat apa??
  • Seseorang tu org yang sama mengata 'aku cbuk jaga tepi kain org'..hello blog aku suka aku la nak kata apa...nak luah apa yg aku rase selama nie..yg penting aku x mengata ko...& x tulis nama sebenar org yg aku maksudkan tu..

nota kaki:/ utk seseorang tersebut nampak sgt 'siapa yg nak jaga tepi kain siapa'...sbb yg ko cbuk sgt nak tau siapa yg aku maksudkan dlm post2 aku tu kenapa??

** yang pasti nyer seseorang tu bukan la besha & kuuTom yang rajin memberi comment...hahaha

4 comments:

  1. nasib baik bukan besha...kalau besha/kuutom...kamik suh abg Z dok meja sebelah

    ReplyDelete
  2. hehehe...tq...tq. apa pon fara, kuutom akan terus mengikuti perkembangan blog nie...

    ReplyDelete
  3. elleh...setakat nak nyibuk blog, jgn kesah fara..org macam tu bagi panas je..biar dia terbakar sendiri..dia xde blog ke? jeles latu. Ada mak kesah??(Dgn gaya cebik muka ala-ala azwan ali)

    ReplyDelete
  4. tu la pasal kak...ade gak yg ala2 propa tu yg x bole blah..asyik nak kutuk tulisan org je...

    ReplyDelete