November 9, 2010

kaki PUTAR...PUTAR lagi....

Pagi2 dah cari pasal lagi...bosan nyer.....tekanan JIWA...sakit JIWA...JIWA kacau....la dgn org mcm nie...ari nie aku betul2 rase tertekan....tekanan yang membuatkan aku dah lagi meluat...x sudah2 la....kalau dah ada darah tu cket sebanyak pun mesti nak PUTAR...ishhhhh GERAM!!!! GERAM!!!!

Isu kali nie sbb x cc email pon jadi kecoh 1 dunia...apa susah tanya je la aku, x pun email je la aku...nanti aku bg tau...nie nak kecoh 1 bank, macam nak runtuh bangunan nie sbb x cc email kat ko...dulu bising nak suruh live cepat...dah nak live pun bising gak...tu la org panggil meeting x nak masuk...hantar wakil, dah tu tanya la wakil ko tu....nampak sgt ko tu bos yg x amik port...nak je aku lumat2 org mcm nie...

7 comments:

  1. mcm biasa fara...dinasihatkan supaya banyak2 bersabar. org nie mcm2 peelnye, susah kite nak memenuhi semua kehendak org nie. buat aje ape yg dirasakan patut. rileks...sabo. mintak lagu puji-pujian (raihan) dr abg im ko....

    ReplyDelete
  2. hahha situasi kite same..kikiki.
    hari2 aku rs nk kunyah org...
    sabar je la...kite kan kuli :)

    ReplyDelete
  3. PokLeh: aduh kene sabar lagi...nanti kita tukar nama sabariah la...baru btl2 sabar...hihi...

    Salma: kalau bole kunyah org tu..sampai lumat aku kunyah..lama nyer nak pencen dari jadi kuli nie ;-)

    ReplyDelete
  4. dik..nak kunyah..ada selera ke? sedap ke? kan ala2 chewing gum kaler itam tew...

    ReplyDelete
  5. xde selera la besha...bole muntah wooo...tp klau terpakse kunyah tutup mata je la...tambah tepung cket br la x itam sgt..

    ReplyDelete
  6. Jangan kunyah Fara, sure x sedap, blend je kasi hancur, tambah tepung sket, masukkkan garam secukup rasa, kepal-kepalkan..campak dalam minyak panas di kuali, masak sampai hangus, simpan dalam tupperware bagi kedap udara..baru bes!!

    ReplyDelete
  7. bagus la kak da...idea yg brilliant...hahaha

    ReplyDelete