June 22, 2010

Mood berangin....huhhhh

Sori cik blog kerana menjadi mangsa saya lagi..hehehe....

Kenapa perlu merujuk kepada saya??..bukan awak dah cukup pandai??awak hebat..awak tau semuanya..awak bukan org IT tp awak cekap 'bercakap' pasal IT..awak boleh selesaikan sorang..tak kan bermodalkan cakap & email-email awak je kot..tp kenapa tak selesaikan sendiri...owh penting juga IT nie kan..penting ke saya??hahaha...

Saya berhempas pulas untuk support sistem awak sebelum ini...olehkerana awak dah memfitnah & melukai hati saya..dengan jelas & nyata dalam email awak, yang saya tak memberi kerjasama kan??..so apa kata saya betul-betul tak bagi kerjasama..apa macam??boleh awak update status kepada managment..huhuhu...

Awak nak ugut saya pasal bonus??bukan awak yabg menentukan KPI saya pon...so ada saya heran??

5 comments: