June 18, 2010

Fuhhhhhh....

Idup nie mesti ada perancangankan...baru la nampak kemajuan...sekurang-kurangnya aku try buat sesuatu untuk memajukan diri...betul ke keputusan yang bakal ku ambil nie?? waaa takut lak...semua tu memerlukan komitmen & masa yang panjang...boleh ke??kalau boleh memang aku tak nak buat separuh jalan..tak nak membazir...

Fikir-fikirkan la fara...semua nie untuk masa depan gak...setiap kejayaan perlukan pengorbanan...mana semangat aku menghilang nie???tolong......nak ke tak nak??nak ke tak nak???aku tak suka nak buat keputusan...tak berani memikirkan risiko...tp x kan selama nyer nak idup macam nie sedangkan aku boleh merubah semua tu....

'Ya Allah Ya Tuhan ku..berikanlah petunjukMu..permudahkan lah aku dalam mambuat keputusan..Amin...' tp seperti biasa kita hanya boleh merancang..ketentuan tetap dari NYA...apa terjadi pun aku berserah....

2 comments: