June 2, 2010

Kawan..kawan...

Kenapa la dlm kehidupan nie ada pertemuan..& setiap pertemuan itu akan jadi perpisahan..aku tak suka saat-saat perpisahan...waaaa tak sanggup bila fikir diri akan ditinggalkan...post kali nie mengenai pemergian seorang rakan & kawan sekerja ku...dia pergi tak la jauh, masih dalam satu bangunan tapi berlainan tingkat & berlainan unit..aku doakan agar dia bahagia di sana nanti...jangan la lupa kami disini...lepas nie tinggal la aku kesunyian di sini...sebelum nie dia la yang temankan aku setiap ari...teman ketika makan, teman meronggeng di hari jumaat.. teman bercakap & teman bergosip ketika ngantok..hahaha...ktaorg dah mcm belangkas..smpi ada orang di sini (En Rahman) selalu confused dengan nama kami..harap kita tak terputus hubungan walau berlainan tingkat..

Tp aku bersyukur masih ada sorang 'teman' yang selalu disisi..yang sentiasa memberikan semangat ketika aku jatuh..yang setia melalui saat-saat getir & bahagia dalam kehidupan ku..yang sentiasa setia ketika sama-sama tersenyum & menangis..terima kasih kerana sudi menerima diri yang serba kekurangan ini..terima kasih kerana mangabdikan diri menemani kehidupan ku..i minta maaf jika selalu melukai hati u...i LOVE u sooo muchhhhhh Bb...

No comments:

Post a Comment