June 10, 2010

Hakikat hidup...

Isu semalam masih tidak reda lagi...masih berbalas email..ada saja alasan utk dia putar belit situasi apabila diserang banyak pihak..dia cuba menegakkan diri lagi walau hakikatnya hampir jatuh tersungkur..sudah-sudah la..belajar la dari kesilapan diri, jangan asyik mencari kesalahan orang lain untuk menegakkan diri yang memang telah jelas dan nyata bersalah..belajar la muhasabah diri dengan apa yang berlaku..kalau saya sorang yang tak suka mungkin saya silap atau saya dengki, tapi kalau dah semua orang tak suka mesti ada sebabkan..umur pun dah lanjut, bukan nak mengutuk sekadar peringatan sesama sendiri..berpegang lah pada hakikat hdup..jangan cuba lari dari masalah yang anda cipta...kebenaran semakin jelas dan nyata..

Hakikatnya benar janji ALLAH..doa insan yang teraniaya adalah makbul..

4 comments:

  1. berani awak kutuk saya kat blog ye..siap awak..saya cubit cubit

    yg benar
    Abg Jakar

    ReplyDelete
  2. abg jakar terasa ke?? saya kutuk sbb abg jakar tak reti wat keje & gila kuasa...hahaha...nak saya kutuk lagi ke??

    ReplyDelete
  3. dia memag sentiasa suka yang selalu membawa duka kak...hahaha

    ReplyDelete